OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel e-shopu : Jana Trnková
Nádražní 319
342 01 Sušice
IČO 73384976
Platební podmínky
Úhradu ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem.
Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 5 kalendářních dnů.
b) Kartou online přes platební bránu COMGATE
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
• Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
- Platby kartou:
Platba kartou je nejpoužívanější platební metodou. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple/Google.
Platební brána Comgate také poskytuje funkce opakované platby, předautorizace a zapamatování karty spojené s platbou kartou.
Po schválení platby získává zákazník ihned informaci o provedení platby
-Online bankovní převod
Předvyplněný bankovní převod nabízí komfort pro plátce a také okamžité potvrzení úhrady. Na druhou stranu poplatky bank za tuto službu jsou obvykle značné. Předvyplněný bankovní převod na platební bráně Comgate proto využíváme u bank, kde platby ve standardu Open Banking Standard jsou nefunkční či uživatelsky méně přívětivé.
Průběh platby
Ze seznamu bank si zákazník vybere svou banku.
Po výběru banky má zákazník možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu (platí pro české banky), nebo klikne na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ a je přesměrován do internetového bankovnictví.
Po přihlášení do online bankovnictví se mu zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol ani banku příjemce.
Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.
- Platba v mobilní aplikaci
Na mobilním zařízení se systémy iOS nebo Android je možné zvolit platbu v mobilní aplikaci. Jde o uživatelsky přívětivou a rychlou možnost platby bankovním převodem. Plátce se přihlašuje do aplikace mobilního bankovnictví a tam potvrzuje předvyplněný příkaz k úhradě. Převod pak může proběhnout jako okamžitý, pokud jej plátcova banka umožňuje. Tato platební metoda je dostupná u bank, které ji podporují.
Průběh platby
Plátce v prostředí platební brány na mobilním telefonu vybere platbu bankovním převodem nebo pomocí QR kódu a následně svou banku.
V dalším kroku plátce zvolí možnost Zaplatit v mobilní aplikaci, zobrazí se instrukce k tomu, aby v systémové liště vybral aplikaci mobilního bankovnictví.
Otevře se aplikace mobilního bankovnictví, plátce se do ní přihlásí obvyklým způsobem (např. pomocí biometrického ověření).
V mobilní aplikaci plátce potvrdí předvyplněný příkaz k úhradě.
-PSD2 platba
Bankovní převod v režimu Open Banking Standard, často označovaný jako PSD2 platba, využívá služby nepřímého dání platebního příkazu a nabízí nižší náklady transakce v kombinaci s okamžitým potvrzením platby. Nevýhodou je skutečnost, že ne všechny české banky umožňují komfortní platby pomocí této služby.
Poskytovatelem služby PSD2 platba je společnost KEVIN EU, UAB, ID 304777572, se sídlem Lvovo g. 25-104, Vilnius (dále jen „kevin.“), která je držitelem licence platební instituce č. LB000458, vydané Bank of Lithuania, a která je řádně notifikována jako zahraniční platební instituce poskytující platební služby v České republice. Poskytovatele KEVIN EU, UAB lze ověřit v Seznamech regulovaných a registrovaných subjektů finančního trhu na stránkách České národní banky v kategorii Zahraniční platební instituce poskytující přeshraniční služby v ČR.
Průběh platby
Zákazník vybere platbu bankovním převodem, následně zvolí svou banku.
Zákazník zvolí volbu Zaplatit v internetovém bankovnictví.
Zákazník potvrdí souhlas s přesměrováním do internetového bankovnictví a s tím, že zpracovatelem platby je společnost kevin.
Název poskytovatele "KEVIN EU, UAB" nebo "kevin." se zákazníkovi zřetelně zobrazí před přihlášením do internetového bankovnictví jeho banky spolu s požadavkem na udělení přístupu k účtu pro poskytovatele kevin. pro provedení PSD2 platby.
Po přihlášení do internetového bankovnictví zákazník potvrdí okamžitý příkaz k úhradě zadaný prostřednictvím společnosti kevin.
-QR platba
QR platby v kombinaci s okamžitým bankovním převodem splňují požadavek na komfort uživatele i nízké jednotkové náklady platby. Slabou stránkou této platební metody je skutečnost, že ne všechny české banky umožňují okamžité bankovní převody. Některé banky mění nastavení v průběhu dne (pracovní vs. nepracovní doba) a v průběhu týdne (pracovní vs. víkendy a svátky). Platební brána Comgate průběžně monitoruje chování jednotlivých bank a podle toho nabízí platební metodu QR platba v seznamu platebních metod u jednotlivých bank. QR platba je vhodná pro platby na počítači, kdy QR kód se odečítá z monitoru obrazovky mobilním telefonem.
Tato metoda je momentálně dostupná pouze v Česku.
Průběh platby
Zákazník zvolí platební metodu QR platba.
Zákazník vybere z nabídky svou banku.
Na mobilním telefonu spustí zákazník aplikaci mobilního bankovnictví, zvolí platbu pomocí QR kódu, ten načte z obrazovky počítače a pokračuje s předvyplněným bankovním převodem na telefonu.
-Bankovní převod bez okamžitého potvrzení
Bankovní převod s ručním vyplněním platebních údajů je určen pro ty, kdo z nějakého důvodů nechtějí či nemohou platit kartou a preferují jím známý nástroj. V případě nesprávně vyplněných údajů či nesprávné částce platbu posíláme zpět na bankovní účet plátce. Potvrzení o úhradě u takové platby je do druhého dne.
Proces platby
Pokud zákazník nenajde svou banku v seznamu bank na platební bráně, zvolí metodu ostatní banky.
Poté se mu zobrazí platební údaje k platbě jako číslo účtu protistrany, částka a variabilní symbol.
Zákazník se přihlásí do svého internetového bankovnictví. Zde zadá údaje, které zobrazila platební brána.
V případě, že zákazníkův mobil podporuje čtení QR kódů, může zákazník zaplatit pomocí QR platby.
Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je možné platbu potvrdit.
Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu
Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
Dodací podmínky
Přístupy do člnské sekce budou poslány elektornicky po připsání platby na Váši emailovou adresu uvedenou v objednávce.
Objednané produkty Vám budou zaslány poštou nebo jinou přepravní společností na Vaši zvolenou adresu.
Reklamace
Reklamace je možná v těchto případech:
Otevření přístupů do členské sekce online kurzu, který přišel zákazníkovi e-mailem, nefunguje nebo je poškozen.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace.